nebbig Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 (redigerat) [Äsch då nu blev det så här igen...] Redigerat 17 Oktober 2005 av nebbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Nej, det förståss, men the balrog verkar tro att man blir plaserad i en religion. det är något man väljer själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Ja, men såsom du beteer dig kan man tro att du är en s*tanist, för det é ateism-s*tanisterna som skapar sina ''egna regler'' och är för individens självtänkande 'å grejer. Bete dig kristet, så uppfattas du som en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Man är lika kristen även om man inte uppfattas som det, dessutom finns det krista som inte vill visa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 NEj. Man ska vara stolt över att man har den rätta religionen-kristendomen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 eh... var det du, men förvänta dig inte att andra visar det. dessutom tillhör man ingen religion, man tror på det man väljer att tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Om andra inte visar det skiter jag i, jag har en egen vilja. Den enda anledningen att du inte uppför dig kristet är för att du har en dålig uppfostran, eller så äru bara rädd för att nån ska reta dig för att du är kristen. I sånna fall är du vek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Jag har nog bättre uppväxt än de flesta på detta forum. Men jag tycker att det är töntigt att följa religionerna, men jag tror fortfarande att gud skapade allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Så egoistisk som du är måste nå'tt gått fel i din uppfostran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Man måste ju tänka på sig själv för att klara sig bättre, och jag finner inget jag tjänar på att vara snälla mot andra (förutom de som står nära) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Okej då. Men jag är ändå snäll mot de som förtjänar det, och tvärtom mot de som inte förtjänar det, och det har jag vunnit massa på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 jag tjänar mest på att inte behandla de som har de dåligt bra... tänk endast på dig och de som står dig nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.