pollenallergi Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Tycka vad man vill om regeringens "feminister" men de har de sämsta namnen som finns. "Nu ska vi ta den lede fi!" (Fi är en gammal militär förkortning för Fiende.) FeministAS ;S... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 (redigerat) fi används fortfarande som term inom millitären. det e ett skit bra namn, de e ju våra "fiender" Redigerat 15 Maj 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 det jag hatar mest är att de inte vill att det ska finnas kill och tjej saker... men det är så det ska vara. tjejer ska göra vissa saker och killar vissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 så tjejer får absolut inte leka med bilar menar du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 nej de ska leka med dockor och rosa saker, killar förknippas med bilar och blått. tjejer ska vara hemma medands killarna jobbar. tjejer ska inte ha praktiska jobb där man får ta i det ska killar ha osv.. det är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 så då måste jag slänga min rosa skjorta :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Nej vad nedrigt. Xade, din brumstiga bäver sluta annars ringer jag bylingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Det finns inga kill-och-tjejfärger. Rosa är snyggt och både tjejer och killar kan ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 nej det var det jag ville få ut av mina utövande exempel på låg nivå i sammanhanget B Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 kvinnorna är säkerligen sura över att våra m4nsbroest klår deras hängbystar >_>. nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 hmm, de femenister som attackerade en strippklubb i förra veckan, har gått över gränsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 de gick över gränsen när det startade!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.