Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 jag tycker det äger stenhårt. de skapar ett eget parti och går förfullt mot manshat. då kan vi lika väl slåtillbaks lite. men döm inte all feminism efter gudruns, det finns feminism som är rätt schysst också. och det finns kvinnor som är helt perfekta. men den här "föreningen" går emot allt vad feminism heter och strunrtar i vilka personer det är frågan om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 då är man en tjockis. en riktig j*vla tjockis. förmodligen ska man städa upp lite runt hjärnan på de personerna, eller bara låta dom mogna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 då är man en tjockis. en riktig j*vla tjockis. förmodligen ska man städa upp lite runt hjärnan på de personerna, eller bara låta dom mogna. Varför är man tjock om man går emot feminister obehindrat.Hur man ser ut påverkar väl inte hur man tänker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 nu är det så att en tjockis inte är en såndär tjockis. inte en fet människa. i alla tider har man använt ordet Tjockis som något negativt, jag gillar uttrycket - men jag trycker inte med feta människor med det. tjockis är ändå lite komiskt tillskillnad från fetto osv osv. tjockis använder jag som ungefär dumhuve, eller vad man nu ska kalla det. det har du förmodligen märkt de vardagarna vi träffas i riktiga livet, (jag och legendary_lukas går inte samma klass om ni inte visste). jag menar inte att man är dum om man är tjock. men tjockis är något man säger men menar något annat. k? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Är inte det här lite off-topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Jomen visst Wiper^ men anmäl istället ;-).. MeM: Tebax till ämnet nu plz :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jomen visst Wiper^ men anmäl istället ;-).. MeM: Tebax till ämnet nu plz :( OK, nessen vad tycker du om feminister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Feminister är ok, men Feministfeminister är överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 tycker inte feminism är okej i överhuvudtaget. och ett parti är helt klart överdrivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Feminister är ok, men Feministfeminister är överdrivet. Men vad är en feministfeminist?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Feminister är ok, men Feministfeminister är överdrivet. Det är en Gudrun Schyman :P Nä, men orka hålla på och klassificera allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Feminister är ok, men Feministfeminister är överdrivet. OK men de flesta feminister är som gudrun schyman, fast de inte visar det öppet. Så i så fall är nästan inga feminister inte s.k."feministfeminister" :blink: , och i så fall borde det heta "halv-feminist" och feminist eller något sådant. Kort sagt , det finns inga extremfeminister. De flesta är s.k. "extrema" men det finns ju feminister som inte gör så mycket. egentligen skulle de vara lite aktivare för att kallas feminister TYCKER JAG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.