eovyn Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 hur får man andra hår färger på the sims 2?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag tror det va så att man köper en spegel,sen klicka på spegeln och "Ändra Utseende" och där tror jag man kunde ändra färg,men jag e inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Man kan ladda ner olika hårfärger till spelet oxå. Även andra frisyrer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Man kan ladda ner olika hårfärger till spelet oxå. Även andra frisyrer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) Man kan ladda ner olika hårfärger till spelet oxå. Även andra frisyrer. Oj då! De där va ju inte meningen.... <_< Redigerat 2 Maj 2005 av Tuttan74 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg