Salzalada Skrivet 27 April 2005 Rapport Skrivet 27 April 2005 Jag har skapat en användare på Freeweb.com och råkade välja nybörjare eller nå't... (Men får en meny i början o.s.v lite svårt att förklara...) Men går det att ta bort sig och skapa en ny användare eller byta från nybörjare så att man använder html lite mer? Citera
epaaj Skrivet 27 April 2005 Rapport Skrivet 27 April 2005 Jag har skapat en användare på Freeweb.com och råkade välja nybörjare eller nå't... (Men får en meny i början o.s.v lite svårt att förklara...) Men går det att ta bort sig och skapa en ny användare eller byta från nybörjare så att man använder html lite mer? Ja det ska gå. Tror att det finns några altenativ när du precis loggat in. Ganska långt ner har jag för mig att det finns en knapp för att ta bort sig. Citera
Gäst Mega99 Skrivet 27 April 2005 Rapport Skrivet 27 April 2005 Du ska logga in och trycka på "My account", sedan väljer du "delete my freewebs site account" eller nåt sånt näst längst ner. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.