Gäst 1337 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Oj, ja råkade gå in sry!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Bojkotta Fuska?Det tycker jag e sååå onödigt!Jag är inne varje dag(eller så ofta jag kan).Jag e imot spammare men det ni gör skulle inte hjälpa eftersom de flesta av oss inte vill bojkotta Fuska(jag tror det iaf).Men jag tycker bara att detta e onödigt.Punkt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Bojkotta Fuska?Det tycker jag e sååå onödigt!Jag är inne varje dag(eller så ofta jag kan).Jag e imot spammare men det ni gör skulle inte hjälpa eftersom de flesta av oss inte vill bojkotta Fuska(jag tror det iaf).Men jag tycker bara att detta e onödigt.Punkt slut Tycker inte de e onödigt, och.. du glömde punkt i slutet ! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 men asså, jag tror ändå 99,9999,999999999999999999% är inne för dom inte läst detta.. och 98,9888,988888888888888888 är spammare som lever i kartonger med bärbardator och hoppas ingen hittar dom. men jag vet exakt var "spammaren" FisharMario bor :evil: . han bor i en liten stuga ute på landet bortom kartans gränser, det är ju 2 blanka sidor på en atlas i slutet, i mitten av sista blanka sidan bor han :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Snackar du om Tomato Kingdom nu?Tomato Kingdom ligger mitt ute i Stilla Havet.Väldigt nära Hawaii. PS.Spammare,jag?Å ne du.DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.