Hoppa till innehåll

Bojkotta Fuska Experimet

Paradox

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Bojkotta Fuska?Det tycker jag e sååå onödigt!Jag är inne varje dag(eller så ofta jag kan).Jag e imot spammare men det ni gör skulle inte hjälpa eftersom de flesta av oss inte vill bojkotta Fuska(jag tror det iaf).Men jag tycker bara att detta e onödigt.Punkt slut

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bojkotta Fuska?Det tycker jag e sååå onödigt!Jag är inne varje dag(eller så ofta jag kan).Jag e imot spammare men det ni gör skulle inte hjälpa eftersom de flesta av oss inte vill bojkotta Fuska(jag tror det iaf).Men jag tycker bara att detta e onödigt.Punkt slut

Tycker inte de e onödigt, och.. du glömde punkt i slutet ! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

men asså, jag tror ändå 99,9999,999999999999999999% är inne för dom inte läst detta.. och 98,9888,988888888888888888 är spammare som lever i kartonger med bärbardator och hoppas ingen hittar dom. men jag vet exakt var "spammaren" FisharMario bor :evil: . han bor i en liten stuga ute på landet bortom kartans gränser, det är ju 2 blanka sidor på en atlas i slutet, i mitten av sista blanka sidan bor han :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Snackar du om Tomato Kingdom nu?Tomato Kingdom ligger mitt ute i Stilla Havet.Väldigt nära Hawaii.

PS.Spammare,jag?Å ne du.DS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...