Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Har ni några tips om hur vilken är den bästa kör tekniken, eller är det bara att man ska ha en bra bil. Nu menar jag tuneringarna. (Som är markerad med en pokal på kartan.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Preja undan alla motståndare (jag är ett Burnout 3: takedown f*n) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torkoal Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Midnight club äger köp DET så fort ni ser det bara och man ska preja alla bilar så vinner du alla race som jag! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 26 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Så lätt är det inte att preja alla bilar.. <_< Men jag valde den lilla Dodge bilen från början ovh den är toppen, kör ifrån alla motståndare som bara den!! :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg