Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Skrivet 27 April 2005 Jag har försökt att ladda ner det en gång. Det gick, men själv programet startade inte när jag hade skrivit allt som man ska o gjort allt och sen ville starta progrsmet. Jag vet inte om det är jag som har gjort nåt fel, eller programet som jag hämtade är nåt fel, men är det bra o virusfri. Är det värt det? Kostar nåt? Är det jag som gjorde nåt fel, eller? :huh: Citera
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Skrivet 27 April 2005 Har du Gta vice city i datan det måste du ha Citera
Pikachu86a Skrivet 28 April 2005 Rapport Skrivet 28 April 2005 Det är en grej som gör att man kan spela mot andra mänskliga spelare. Citera
Shark Skrivet 28 April 2005 Författare Rapport Skrivet 28 April 2005 Har du Gta vice city i datan det måste du ha Aha! Måste man ha Gta:vc i datan? :( Jag har bara det på Ps2..http://www.my-smileys.de/smileys2/blob.gif Citera
Gäst Mega99 Skrivet 28 April 2005 Rapport Skrivet 28 April 2005 (redigerat) MTA är gratis eller multi theft auto som det också kallas, det enda man behöver för det är gta:vc i datorn. //www.mtavc.com Redigerat 28 April 2005 av Mega99 Citera
nOfear Skrivet 28 April 2005 Rapport Skrivet 28 April 2005 Mta (Multi theft auto) det är Gta vice city fast man spelar i ett nätverk för att försöka döda några andra spelare. Fast det finns ganska få server. Citera
Gäst Mega99 Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Skrivet 4 Maj 2005 mm, det finns också rpg servrar där du spelar som i verkliga livet med "commands" och sånt i chatten. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.