Xade Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 oooo.... capone.... var du snäll nu.... ska du hjälpa andra... vad gulligt... *host*nörd*host*..... palla afrika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 bara för att ditt ego är för stort för ditt huvud...... om capone vill hjälpa de som har de mindre bra så behöver du inte hacka på honom för det din trångsynte *****. du som kallar dej kristen borde veta att i bibeln står det: allt vad du vill att människan skall göra för dej skall du oxå göra för dem. matteus 7:12 (tror jag)+ att i de 10 budorden står det att man skall värna om livet. tänk på alla kristna i afrika som ligger o svälter bara för att du har låst din plånbok o släng bort nyckeln..... så nu har jag nog fått sagt vad jag ville säga..... heja capone, äntligen nån som fattar :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 orka bry sig om bibelns budord och så, jag tror bara att Gud skapade allt dessutom är Afrika bara korkade muslimer och såna folk...<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 vad jag minns så har du hävdat att du är kristen, men jag kan väll ha fel, du är nog bara agnostiker/ ateist som de flesta andra här på fuska.se. En stor del av Afrika är kristet, islam finns endast i de norra delarna, medans man i de södra är kristna, (till viss del även animism) var det nåt mer du ville ha sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 ja 1 sak. skit i afrika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrymSy Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Afrika ska också få leva inte bara du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 jag kunde inte sagt det bättre på en tisdag men du har nog ytters sanningslära i dina väl valda vokaler för att inte glömma konsonanterna. jag tycker vi skickar ner Xade till afrika, vilka röstar för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 näää då har jag ju ingen att ha skojiga diskusioner med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 men jag finns alltid kvar här för att framföra norges innersta känsel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 hehe, det är ju sant men du är mycket smartare en xade så du är inte lika skoj o diskutera med :D (känns som xade kommer bli ganska sur nu, borde jag bry mej.... svar ja, eller nej orka bry sig,skit samma) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 han är inte online på ett tag, han ligger efter i skolan och har ingen tid med datorer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Varför? de lär inte få 1 kr i månaden ... länka till nåt ställe där silver star bryr sig, här i debattforumet. tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.