Hoppa till innehåll

Afrika

nOfear

Rekommendera inlägg

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

bara för att ditt ego är för stort för ditt huvud...... om capone vill hjälpa de som har de mindre bra så behöver du inte hacka på honom för det din trångsynte *****. du som kallar dej kristen borde veta att i bibeln står det: allt vad du vill att människan skall göra för dej skall du oxå göra för dem. matteus 7:12 (tror jag)+ att i de 10 budorden står det att man skall värna om livet. tänk på alla kristna i afrika som ligger o svälter bara för att du har låst din plånbok o släng bort nyckeln..... så nu har jag nog fått sagt vad jag ville säga.....

heja capone, äntligen nån som fattar :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad jag minns så har du hävdat att du är kristen, men jag kan väll ha fel, du är nog bara agnostiker/ ateist som de flesta andra här på fuska.se. En stor del av Afrika är kristet, islam finns endast i de norra delarna, medans man i de södra är kristna, (till viss del även animism)

var det nåt mer du ville ha sagt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...