frezy_man Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Själv gillar jag inte platinum. Jag har svart och de är stört sköna/snygga. Vissa butiker har sänkt priset väldigt mycket på handkontroller, så kolla upp flera olika affärer för att hitta bästa priserna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 jag har en sån som kostar 129 dom är inte så jätte sköna för att knapparna är för små och kontrollen är för stor men om man behöver en extra kontroll(eller fler) men inte vill lägga så mycket pengar(som jag =) ) så är den helt ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 är orginal kontrollerna skönare en tråd lösa kontrollerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Ska du köpa en gamecube så kolla här: http://www.kelkoo.se/search.jsp?catId=1001....0_200410190000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 kontrollerna kostar väl, mjaa, alldeles för mycket typ, om du ska ha en vettig iallafall. piratkontrollerna slickar ju rumpa :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 (redigerat) Skulle inte rekommendera "piraterna". Dom e ju för bövelen helt konstiga, en variant innehåller en "turboknapp", och om du håller den inne så blir det samma effekt som om du skulle trycka på A-knappen om och om igen (eller varre B?) i en hiskelig fart. Det vill säga att det går att fuska i bland annat en del Mario Party-minispel med den... Redigerat 6 Maj 2005 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 eller, i ett försök att fuska med turboknappen, kan ungefär halva cuben och lite därtill dö för några minuter. prata utav egen erfarenhet :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg