Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vänta lite... Hur många metal gear finns det. På NES finns de i alla fall ett metalgear, sen finns de metal gear solid, solid 2, solid 3 och nu sägs det att solid 4 ska komma på psp. MetalGearSolid 1 har vissa sagt är twin snakes, fast andra säger att twin snakes är ett helt annat spel. Sen har jag hört om MGS Ghost nånting och MGS Intergral. Sen finns det ett par spel till gameboy också.

Jag vill bara ha lita mer koll

Skrivet

Metal Gear, Metal gear 2: Solid Snake, Metal Gear Solid 1, Metal Gear Solid 1: Special missions (Eller virutual, inte säker), Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty, Metal Gear solid 3: Snake eater, Metal gear solid : The twin snakes (gc) Metal Gear solid (gbc), Metal Gear Ac!d (psp)

Det är alla jag känner till .. + kommande MGS 4.

Skrivet

Isåfall blir det:

Metal Gear, Metal gear 2: Solid Snake, Metal Gear Solid 1, Metal Gear Solid 1: Special missions (Eller virutual, inte säker), Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty, Metal Gear solid 3: Snake eater, Metal gear solid : The twin snakes (gc) Metal Gear solid (gbc), Metal Gear Ac!d (psp) + Metal Gear Solid 2: Substance (Xbox, Ps2 och PC) + Ett ev. Metal Gear Solid 4.

Gäst YoTo
Skrivet

Jag kopierade din bara.. :P

Men Metal Gear: Snakes Revenge är också med, den kom efter MG2.

• Skapa ny...