Mr.Jinjo Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 :unsure: Jag längtar efter när det kommer nya ds-spel!!! Det finns mycket att köpa!!!! Puppy Times, Animal Crossing, Goldeneye, och Bomberman är några av dom jag ska köpa. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag kommer köpa Nintendogs Kirby DET HETER INTE PUPPYTIMES! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 jag ska köpa mario kart ds och yoshi tuch and go och metroid primes hunters har bara demot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 jag ska också köpa yoshi touch n go och mario kart ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Jinjo Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Nintendogs heter det i Japan, men här heter det faktiskt Puppy Times!!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 jag ska köpa mario kart ds och sonic ds och james bond roug agent och undvika mig från yoshi touch and go Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 jag ska köpa mario kart ds och sonic ds och james bond roug agent och undvika mig från yoshi touch and go ska köpa rayman ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Hoppas att Elektroplankton kommer!... Det kommer äga!Om det kommer...(sverige...IMPORT!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Nintendogs heter det i Japan, men här heter det faktiskt Puppy Times!!!! :P nej det kommer det inte svårt att fatta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 § 1.11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg