maxie_91 Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 hmmmmm.....jag har nog läst ass mycket fakta om wow :) ååå ju mer jag läser ju mer tjatar jag på min mamma men jag har nog inte tillräckligt i min burk :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 du radivax jag ska berätta en sak dom har jätte många killar/tjejer som uppdaterar servrarna och dom måste få lön och det går ej att ha som cs för det är typ till exempel:40.000 som spelar och tängk så har man bara lan så kan man ej creata och servrarna kostar rätt mycket att hålla uppe dom har typ 100 servrar samanlagt det var bara en för klaring men jag bryr mig ej om månads kostnaden det är värt pengarna :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Men varför kan inte Blizzard ha samma system som Cs? Den som spelar skapar en egen server, eller är det väldigt många inne på varje server så att en server man har hemma inte fungerar? Jag känner personer som har egna servar och dom e i lvl 255 och har små grisar som e stora som hus och även dom i lvl 255 och då kan den som har servern springa runt och modifia den bästa yxan(kommer inte ihåg vad den heter) och göra så att den går att använda i lvl1 och ge den till en lvl 1 så han kan springa runt och döda lvl 60 så det funkar inte och sen som sagt så e det för många som e inne varje dag det kanske e runt 5k på dom servarna med mest spelare på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Öhhh.... högsta lvln på spelet e 60... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Jag känner personer som har egna servar och dom e i lvl 255 och har små grisar som e stora som hus och även dom i lvl 255 och då kan den som har servern springa runt och modifia den bästa yxan(kommer inte ihåg vad den heter) och göra så att den går att använda i lvl1 och ge den till en lvl 1 så han kan springa runt och döda lvl 60 så det funkar inte och sen som sagt så e det för många som e inne varje dag det kanske e runt 5k på dom servarna med mest spelare på... haha vilket skitsnack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 det går faktiskt men man måste a en privat server sen kan man lvla upp hur mycke som helst(det finns buggar ooch sånt sen kan gamemastern gör sej och sina kompisar till 200) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 f*n va tråkigt :P och med grisar höga som hus verkar ochså rätt tråkigt :blink: palla privat servrar kör på riktiga . mycke roligare ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 japp det är mycke roligare att köra på riktiga har testat båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 (redigerat) privat servrar laggar väl som in i h*lvete ? :blink: Redigerat 19 Juli 2005 av o'reily Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 japp...ibland är dom nere i nån dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timbuktu-tintin Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Privat server=PIRAT server :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Dessutom så måste dem betala till massa GM'S och buggfixare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg