Hoppa till innehåll

Ni Som Tycker World Of Warcraft Är Snål!


Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

du radivax jag ska berätta en sak

 

 

dom har jätte många killar/tjejer som uppdaterar servrarna och dom måste få lön och det går ej att ha som cs för det är typ till exempel:40.000 som spelar och tängk så har man bara lan så kan man ej creata och servrarna kostar rätt mycket att hålla uppe dom har typ 100 servrar samanlagt det var bara en för klaring men jag bryr mig ej om månads kostnaden det är värt pengarna :gitarr: :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men varför kan inte Blizzard ha samma system som Cs?

Den som spelar skapar en egen server, eller är det väldigt många inne på varje server så att en server man har hemma inte fungerar?

 

Jag känner personer som har egna servar och dom e i lvl 255 och har små grisar som e stora som hus och även dom i lvl 255 och då kan den som har servern springa runt och modifia den bästa yxan(kommer inte ihåg vad den heter) och göra så att den går att använda i lvl1 och ge den till en lvl 1 så han kan springa runt och döda lvl 60 så det funkar inte och sen som sagt så e det för många som e inne varje dag det kanske e runt 5k på dom servarna med mest spelare på...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag känner personer som har egna servar och dom e i lvl 255 och har små grisar som e stora som hus och även dom i lvl 255 och då kan den som har servern springa runt och modifia den bästa yxan(kommer inte ihåg vad den heter) och göra så att den går att använda i lvl1 och ge den till en lvl 1 så han kan springa runt och döda lvl 60 så det funkar inte och sen som sagt så e det för många som e inne varje dag det kanske e runt 5k på dom servarna med mest spelare på...

haha vilket skitsnack...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...