Gäst colla_killen Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 (redigerat) hur gör man pitrus frisk jag har den där boken mana hittar i tower of man i bokhylan men det går ju inte :blink: 50sm till den som hjälper mig!!! :blink: Redigerat 29 April 2005 av colla_killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 vad är sm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst colla_killen Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 jag menade fm :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Man behöver oxå Unicorn Horn. Den hittar man på botten av sjön (minns inte vad den heter). Oxå behöver du Undine, det är en summon som Sheena kan skaffa. Undine hittar man vid Thoda Geyser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst colla_killen Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 hur kommer man till botten av sjön då om du skrivre det får du 50fm!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Har du fått Sheena? Du vet att hon är en summoner (hon kan kalla på andar). Du ska skaffa en vatten ande som heter Undine. Undine får du i thoda geyser (water seal). Undine finns där bossen var. När du skaffat Undine så är det bara att sticka till Lake Umay så kommer du få Unicorn Horn. Förstår du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg