Hoppa till innehåll

Star Fox Assault


Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

finns bara ett fordon där...Min Arwing... <_<

Vilka luckor?

 

EDIT:Fattar lite mer vad jag ska göra på banan men ge mig en bra vägbeskrivning hur jag ska gå och vad jag ska göra så att jag klarar banan.

 

PS: vill helst ha svar idag, tack.

 

EDIT2: Om jag ger er 1000 FM för ett bra tips hur man klarar banan?

Redigerat av -=jedi knight=-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hur klarar man egentligen den banan?

Jag får Failure(stavning?) hela tiden.

 

Heter den inte "inner sargassa" eller "outer sargasso"...Det finns 10 banor... Vilket nummer på banan är det..? Är det det där med Star Wolf? När Leon, Wolf och Panther kommer... Eller så är du vid den andra delen av banan.....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bumpar för jag har fortfarande problem med banan och att jag glömde checka efter svar.

Det är bana 3.

 

Ja, du ska ju skjuta dem där målen bara... Vet ej vad dem kallas.... Och sedan lär du skynda dig ut och hjälpa medlemmarna.-...Är det något du inte hittar eller så?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Leta efter en slags Regnbågsfärgad sak... Det är en hiss med dem färgerna typ... som man ska upp i... Inte regnbågsfärgade.. Men genomskinliga...

 

du ska döda alla röda prickar på kartan ju störe prickarna är ju närmare är du dom där sakerna du ska döda och så ska du döda fienderna så går tiden saktare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Leta efter en slags Regnbågsfärgad sak... Det är en hiss med dem färgerna typ... som man ska upp i... Inte regnbågsfärgade.. Men genomskinliga...

 

du ska döda alla röda prickar på kartan ju störe prickarna är ju närmare är du dom där sakerna du ska döda och så ska du döda fienderna så går tiden saktare

Aha, det visste jag inte,,,, jag sprang typ igenom det sista högst uppe..

Aja, men använd radarn...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Man ska springa omkring på dom högre våningarna och spara en där nere så man är nära sin Arwing har jag hört men det är så svårt...Men jag har laddat ner en sån där Speedrun där de försöker klara spelet så fort som möjligt där hoppade han upp och ner för att undvika fienderna och ta alla targets jag kommer nästan ihåg allt...

 

EDIT: WOPPE!!Jag klarade det!!

Redigerat av -=jedi knight=-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...