Hoppa till innehåll

Silent Hill


Gäst virrs
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst virrs

JAg har kört fast på SH.. Där man har en spade och Grävit upp en Nycker brevid en rot som ser ut som en hand:s.. för sen när jag går där ifrån så ere jö dimmigt å så kommer man te samma ställe om å om igen:S.. nån som kan hjälpa mej?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAHAHHA. Du är vist inte van vid att sitta fast i sånna spel som Silent Hill... Jag och några kompisar till mig sitter och spelar Resident Evil spelen och Silent Hill spelen ibland. Då sitter man fast många gånger. Efter ett tag vill man bara slänga spelet åt piiiiiiip.

Strunta i spelet en vecka eller två, sen börjar du spela igen och då kanske du har kommit på vad du gör för fel eller vart du

 

Vad är detta för skit???

Jag har inte laggt in de här två inläggen!!!

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAHAHHA. Du är vist inte van vid att sitta fast i sånna spel som Silent Hill... Jag och några kompisar till mig sitter och spelar Resident Evil spelen och Silent Hill spelen ibland. Då sitter man fast många gånger. Efter ett tag vill man bara slänga spelet åt piiiiiiip.

Strunta i spelet en vecka eller två, sen börjar du spela igen och då kanske du har kommit på vad du gör för fel eller vart du

 

Vad är detta för skit???

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAHAHHA. Du är visst inte van vid att sitta fast i sådana spel som Silent Hill... Jag och några kompisar till mig sitter och spelar Resident Evil spelen och Silent Hill spelen ibland. Då sitter man fast MÅNGA gånger. Efter ett tag vill man bara slänga spelet åt piiiiiiip.

Strunta i spelet en vecka eller två, sen börjar du spela igen och då kanske kommer på vad du gör för fel eller var du inte har varit. Om inte så är det bara att spela på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...