joaacim Skrivet 30 April 2005 Rapport Skrivet 30 April 2005 Jag kan inte klara banan där man ska rädda reportrar från teatern (eller vad det är)... Hur gör man? Jag har räddat de som är vid "balkongerna" men de som är på scenen kan jag inte få upp till balkongerna....
pollenallergi Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Skrivet 4 Maj 2005 (redigerat) försök att hoppa till balkongerna och ta tag i dom.. sen klättrar(klättra på väggen) eller L skutta du upp mot utgången å släpper av dom.. den svårare delen kommer efter det med alien kapitlet men det får du se om du behöver hjälp med då.. Redigerat 4 Maj 2005 av NesseN
joaacim Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2005 försök att hoppa till balkongerna och ta tag i dom.. sen klättrar(klättra på väggen) eller L skutta du upp mot utgången å släpper av dom.. den svårare delen kommer efter det med alien kapitlet men det får du se om du behöver hjälp med då.. MAN KAN JU INTE KLÄTTRA PÅ VÄGGAR ELLER HUS NÄR MAN HAR EN GUBBE PÅ RYGGEN Men jag fixade det endå!
Rekommendera inlägg