Hoppa till innehåll

Drivrutiner?


Tikal

Rekommendera inlägg

Tja alla data freaks där ure... need some help here!

 

Jag har försökt jätte länge att få vår dator att fungera någolunda men varje försök går käpp rätt åt skogen.... senast igår försökte jag ladda hem ett par drivrutiner till bildskärms kortet från NVIDIA.com, då sa dom att för att installera drivrutinerna måste man slänga de som redan finns så då försökte jag de... en gick att ta bort men den andra gick inte att avinstallera... men okej tänkte jag och försökte ändå, men det gick inte!!! så nu är min dator az trög... till och med värre än förut!!!

så snälla... nån som kan hjälpa mej? jag börjar tappa tålamodet efter 1 och ett halvt år! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehh.. har du haft problemet i 1½ år?!

 

då är det nog för sent, annars kunde man gjort systemåterställning.

har nog bara ett råd att ge, säkerhetskopiera, formatera om hårddisken och installera om windows.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte haft såna här problem i 1½ år... det har bara blivi värre... de var igår de ballade ur....

 

jag är kass på datorer så jag har ingen aning om vad jag har för grafikkort...

jag fick fram någe om bildskärmskort och då stod de en massa om NVIDIA. sen när jag raderade en drivrutin står de bara okänt på alla kategorier... och DirectX fungerade inte som de skulle häller...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi köpte datan för typ.... 3 år sedan... hälften av tiden har jag ägt the sims och då började datan att tröga sej... jag har gjort i princip allt som ståt i hand böckerna för att få fram någe...

Cd skivor? ingen aning... mina föräldrar vet nog...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...