B4z4r Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 1.De e skit kul 2.De kostar 399 3. I månaden kostar de ca 120 kr Priset varierar i affärerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Bra gubbar! Men jag har bättre =D Burning Legion 20 undead rouge (pyttelite från 21, typ 1200 ) [ Main ] 12 Orc Warlock [ Alt ] Darksorrow 10 Dwarf Pala [ Main ] 8 NE Druid [ Alt ] Hellscream 5 Undead rouge Fråga inte om lvl 5, spelar inte på honom bara gjorde han som min första för att jag inte pallade vänta ti BL kom upp. (den var nere för tillfället ) Spelar mest på BL Vilken server kör du? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Aszune, Balzzer lvl 26 Tauren Warrior , ja äger Alliance ni e FAgs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxie_91 Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 hur e guild wars????? e det typ som wow elr?? min kompisar säger att det e pokemon aktigt när man går in i striderna :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 hur e guild wars????? e det typ som wow elr?? min kompisar säger att det e pokemon aktigt när man går in i striderna :( lol nä det är det ej lol! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WOW_MAZTER Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Aszune, Balzzer lvl 26 Tauren Warrior , ja äger Alliance ni e FAgs du din lilla noob om du körde på min server skulle du dö jag har en lvl 57 humen rogue på servern Ravencrest hahahaha!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Aszune, Balzzer lvl 26 Tauren Warrior , ja äger Alliance ni e FAgs Sluta spamma! Hej, jag tänkte köpa spelet "World of Warcraft" och undrar lite om: Är det kul? Ja Vad kostar det? 499 Vad är månadsavgiften? 100 (90 efter ett halv år) Vad kan man vara för varelser? A:Human Dwarf Gnome Night Elf H:Orc Taturen Troll Undead... Finns det mycket val i spelet? (Yrken, Världar, Kläder, mm...) Ja jätte mycket! Kan man döda vem som helst i spelet? Om en fiende är på din plats (Det görna och du inte har PvP på kan han inte döda dig men om du attackerar han kan attackera dig. Annars kan man Duellera.. Är du i contested kan fienden attackera dig. (Detta gälletr på PvP) Är det värt att köpa? Ja Finns det många fiender? Ja Tar det lång tid att installera? Rätt så... Sa jag köpa det??? JAAAAAA!!! Glöm inte att spela på Alliance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg