Hoppa till innehåll

Vad Har Ni Fåt

BornInBarcelona

Rekommendera inlägg

Gäst Fatosh

Praoade i ebgames jag fick välja ett enkelt spel på max 99 kr.

Tog ett begagnat fifa 2003 :D.

Så fick jag godis läsk från kiosken utanför :P.

det var när jag gick i 4-5:an då fick jag praoa 2 dagar. Nu så är det 6:an 1 hel vecka. Och ska fråga i ebgames igen om jag får praoa :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö

Praoade på ICA o fick samma saker som alla andra :P . o sen på flextroniks o då fick ja inget .. :/ . men de va kul iaf tillskilnad från ICA :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö

Jag fick äta gratis på Pizzeria, iofs inte gratis eftersom pappa jobbade där och betalade... :)

hahah . fiint . :P . pizza ä gott :) . . men man tröttnat nog efter pizza i flera dagar i rad .. :/ . . de gör mina invandrarkompisar som äger pizzerior .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

Pizza fick min kompis. Han tjatade på mig för att jag skulle praoa i hans pappas resturang. Jag trodde inte på honom. Men i hösten så ska jag det :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Jag praoade på posten. Jag fick inget, men det var så kul att jag t.o.m. gjorde frivilligarbete. Vi hade 1 timmes lunchrast, men jag äter inte så länge så jag arbetade sammanlagt ca 3 timmar extra under veckan jag praoade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

Rektorn bestämmer inte vart man ska praoa <_<.

Min fröken sa att jag inte fick praoa i ebgames efter hon sa det var ingen nytta. Det var bara spel där och sånt. Hon förbjöd mig nästan. hon sa du måste hitta nåt lärorikt. Men rektorn tillåt mig. Och om han inte hade gjort det skulle jag ändå. Därför man får praoa på det man tycker om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...