Gäst Fatosh Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Praoade i ebgames jag fick välja ett enkelt spel på max 99 kr. Tog ett begagnat fifa 2003 :D. Så fick jag godis läsk från kiosken utanför :P. det var när jag gick i 4-5:an då fick jag praoa 2 dagar. Nu så är det 6:an 1 hel vecka. Och ska fråga i ebgames igen om jag får praoa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Praoade på ICA o fick samma saker som alla andra :P . o sen på flextroniks o då fick ja inget .. :/ . men de va kul iaf tillskilnad från ICA :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jag fick äta gratis på Pizzeria, iofs inte gratis eftersom pappa jobbade där och betalade... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jag fick äta gratis på Pizzeria, iofs inte gratis eftersom pappa jobbade där och betalade... :) hahah . fiint . :P . pizza ä gott :) . . men man tröttnat nog efter pizza i flera dagar i rad .. :/ . . de gör mina invandrarkompisar som äger pizzerior . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Pizza fick min kompis. Han tjatade på mig för att jag skulle praoa i hans pappas resturang. Jag trodde inte på honom. Men i hösten så ska jag det :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Jag praoade på posten. Jag fick inget, men det var så kul att jag t.o.m. gjorde frivilligarbete. Vi hade 1 timmes lunchrast, men jag äter inte så länge så jag arbetade sammanlagt ca 3 timmar extra under veckan jag praoade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 (redigerat) har inte fårr praoa en men kommer antagligen fråga på ett netcafe i gbg :) tror inte rektorn tillåter men man kan hoppas :D Redigerat 11 Juli 2005 av Coco Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Rektorn bestämmer inte vart man ska praoa <_<. Min fröken sa att jag inte fick praoa i ebgames efter hon sa det var ingen nytta. Det var bara spel där och sånt. Hon förbjöd mig nästan. hon sa du måste hitta nåt lärorikt. Men rektorn tillåt mig. Och om han inte hade gjort det skulle jag ändå. Därför man får praoa på det man tycker om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Hur får vissa av er proa så tidigt? Ska snart börja 8an och har inte proat än, vi kommer typ göra det i 9an eller nåt. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 jag praoade i 4:an och 5:an :D man får praoa 2 dagar då och 6-7-9:an får man praoa 1 vecka och 8:an 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.