Pikachu86a Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Ämnet tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 ja klart man diggar (hehe andvender "diggar" sällan) BECK!!! men jag tycker också som Basse (men inte lika mycket) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Vad är basse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Gunvald är lätt den bästa karaktären, har en så skön stil..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 jaa men jag fattar inte hur Alice vågar bo där hon bor i sin mörka och skrämmande lägenhet. jag blir as-skraj närhon går in i sin lägenhet på natten -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Gunvald rockar. Annonsmannen rockar. Det har jag att säga om Beck. Men jo, dom är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Gunvald är lätt den bästa karaktären, har en så skön stil..... Ja det har han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.