Doed Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 De e ju inte så himla dyrt att köpa ett till 512 minne när man behöver de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Om du ska ha och spela med så ska du ha AMD. Skrota P4 överhuvudtaget det är dyrare och sämre än AMD. <_< Jag skulle sattsa på 1024mb ram för då behöver du inte oroa dig i framtiden och grafikort så kan du räkna med ju dyrare kortet är desso bättre är det. ;) Tex. Radeon 9600 PRO 256mb ger inte alls lika bra prestanda som Geforce 6800GT Ultra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Du har helt rätt Mr.Dumbom, köp kvalite framför billigt (på de flesta saker).. man tjänar i längden istället för att köpa en billig grej som kanske går sönder och du får köpa ny.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Spelen klarar du lätt, men själva datorn skulle bli j*vla mycket snabbare med dubbelt ramminne. den datorn jag spelar på, typ familjens, är de 512 i ram, den laggar ändå förfullt när vissa spel körs, beror ändå oftast på om jag har en massa skit på skrivbordet och en detaljerad bakrundsbild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.