Foxyrock Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Tja. Jag har spelat en hel del rune scape och jag kan en hel del :kung: . Ställ era frågor om det är något ni undrar över. Det är inte säkert att jag kan just din fråga men andra får gärna också svara. Och var snäll att låta bli att ställa frågor ni redan kan svaren på bara för att testa min kunskap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 hur mycket kostar en blue mask ungefär ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Vart hittar man bluedragon ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soldier_of_sverge Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 hur ser stället ut där man smälter???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Kolla på world map sen ta key sen ser du hur alla ikoner ser ut och vart dem ligger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 (redigerat) Vart hittar man bluedragon ??? Men hittar dom i Taverley dungeon (members only) Redigerat 3 Maj 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Vart finns nån dragon som man inte måste bara member. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Wilderness, där finns det green dragons. Och det finns Blue Dragons i Ogre Dungeon och Heroes guild också ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 (redigerat) Om du menar en halloweenmask :bah: :bah: så vet jag inte men det e väldigt mycket för dem e sällsynta. Runt 200k-1million har jag sett fålk som säljer dem för. O bara så du vet så gör dem dig inte ett dugg bättre utan ser bara coolt ut och är respektingivande så jag skulle inte köpa en om det inte var riktigt billigt. :gitarr: Redigerat 4 Maj 2005 av Foxyrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 255k brukar priset vara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 255k brukar priset vara Mycke mer nästan aldrig under en miljon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg