FabbeW Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 vad ska man göra i Alrering cave på leaf green :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Har alla svårt att fatta här?Det finns en miljard trådar om Altering Cave.Det är Mystery Gift som man måste hålla på med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FabbeW Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Fischar mario du var bättre som rockodile :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Jag e den som jag alltid har varit,jag säger bara att det är så förbaskat många trådar om det här :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 han är faktist ny här han kanske inte har lärt sig än :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Inte så ny du tror,han blev medlem 17/4 2005 ser du väl,och måste du klaga på att mej bara för att jag säger till nykomlingar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Nu lungnar vi oss lite, dom nya vet inte att det har funnits några stora trådar om vissa ämnen. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg