snadam Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 hejsan.. Kan berätta för mej när nincada utvecklas ? Skicka gärna en länk där man kan se alla dom nya pokemona och när dom utvecklas. Mvh //Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Pokedex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 2 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Pokedex Tackar Tackar !!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Det är bara kul att hjälpa till! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 när nincada eller va den f*n hette uväcklas så lär den alla attackerna som den vill lära sej så får ru sedninja typ om du inte visste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Okej :) Tackar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Det finns en bättre än pokedexen. Kolla HÄR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Måste du hålla på med mig?! :angry: Det är faktiskt inte så kul när du klagar på mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 undra hur mickee känner sig ^_^ -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Vet inte.Men jag har fortfarande kontakt med honom på MSN.Jag har faktiskt inte sätt honom på ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Hehe jag klagade ju och klagade igen.. men han var så irri!... nu har jag ju bytt namn till Wish_Maker om ni inte märkt //Froancise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Det vet ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg