Helmeppo Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 (redigerat) Ååhh!!! Jag har (laddat ner :visslar: ) Joint Operations :cool: , men för att köra det behöver man ett Novaworld-Account! (användare). Eftersom att jag laddat ner spelet så kan jag inte skaffa en användare där, så jag vädjar om att få låna någons användare! Jag lovar dyrt och heligt att jag inte ska använda Novaworld-användaren till något annat än att spela Joint Operations!! (svär!) Redigerat 5 Maj 2005 av Helmeppo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Eh skaffa pengar och köp spelet som hederliga personer! Och tror du verkligen att du kommer få låna någons account? Förresten spelet är skit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helmeppo Skrivet 5 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 (redigerat) Eh skaffa pengar och köp spelet som hederliga personer! Och tror du verkligen att du kommer få låna någons account? Förresten spelet är skit kul! ååhh! så du har alltså spelet? men SNÄLLA att jag får låna ditt account! jag kommer ABSOLUT inte göra något annat med det än att spela Join Operations! Snälla? :rolleyes: Redigerat 5 Maj 2005 av Helmeppo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Asså läs mitt inlägg ! Svar på dum fråga: NEJ! PS: det är skit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helmeppo Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Asså läs mitt inlägg ! Svar på dum fråga: NEJ! PS: det är skit kul! D'oh! Men snälla? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Nej! Men när du har köpt det som vanliga människor så kan du säga till mig, då kanske vi kan spela! PS: det är as kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Ååhh!!! Jag har (laddat ner :visslar: ) Joint Operations :cool: , men för att köra det behöver man ett Novaworld-Account! (användare). Eftersom att jag laddat ner spelet så kan jag inte skaffa en användare där, så jag vädjar om att få låna någons användare! Jag lovar dyrt och heligt att jag inte ska använda Novaworld-användaren till något annat än att spela Joint Operations!! (svär!) Jag har ett account men nej du får inte den eller låna den! Gör som LuDDe säger gör som vi gör köp fullversionen istället! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helmeppo Skrivet 9 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Men vafan, jag har ju inte råd! Åhh,det här kommer ingen vart. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Råna en bank , ja eller säg till dina föräldrar att du behöver pengar till knark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.