Hoppa till innehåll

Joint Operations


Helmeppo
 Dela

Rekommendera inlägg

Ååhh!!! Jag har (laddat ner :visslar: ) Joint Operations :cool: , men för att köra det behöver man ett Novaworld-Account! (användare). Eftersom att jag laddat ner spelet så kan jag inte skaffa en användare där, så jag vädjar om att få låna någons användare! Jag lovar dyrt och heligt att jag inte ska använda Novaworld-användaren till något annat än att spela Joint Operations!! (svär!)

Redigerat av Helmeppo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Eh skaffa pengar och köp spelet som hederliga personer!

Och tror du verkligen att du kommer få låna någons account?

 

Förresten spelet är skit kul!

 

ååhh! så du har alltså spelet? men SNÄLLA att jag får låna ditt account! jag kommer ABSOLUT inte göra något annat med det än att spela Join Operations!

 

Snälla? :rolleyes:

Redigerat av Helmeppo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ååhh!!! Jag har (laddat ner :visslar: ) Joint Operations :cool: , men för att köra det behöver man ett Novaworld-Account! (användare). Eftersom att jag laddat ner spelet så kan jag inte skaffa en användare där, så jag vädjar om att få låna någons användare! Jag lovar dyrt och heligt att jag inte ska använda Novaworld-användaren till något annat än att spela Joint Operations!! (svär!)

 

 

Jag har ett account men nej du får inte den eller låna den!

 

Gör som LuDDe säger gör som vi gör köp fullversionen istället! :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...