Gäst Zell Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Det ska finnas ett mystiskt vapen nån stans i öknen tror jag nån som vet var den finns....om det finns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderstruck Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 I don´t know :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Vad skulle det vara för vapen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Vad skulle det vara för vapen? Kommer inte ihåg men det stod på någon sida.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Bra om du kan visa oss, så man vet vad man ska svara på, liksom.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Men det va länge sen jag fråga om detta.. å jag har inte tänkt på det mer.. så jag har glömt.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Jaha, varför tog du upp tråden igen då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Nae d gjorde jag inte jag skrev tråden å sen tog d nåra dar innan nån svara så jag har bara glömt bort det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Men vänta! Min guide till spelet så står det att det finns en mysteri vapen. OCh jag vet vilket det är! :) Det är en Dildo som man kan ge till flickvännen.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Det ska finnas ett mystiskt vapen nån stans i öknen tror jag nån som vet var den finns....om det finns? Kanske du menar vibratorn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ja, jag säger ju Dildon.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ja, jag säger ju Dildon.. <_< Det finns dildo OCH vibrator,två olika saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg