Gäst Zell Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Har någon fått 6 stjärnor...?????? Jag har aldrig lyckats få det... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Det är skit lätt att få 6 stjärnor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 hur får man det dåe??? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 hur får man det dåe??? <_< Man dödar poliser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 ........aha det e ju inte så svårt om man fuskar som du gör!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 för oss SOM INTE FUSKAR E DET JU BÅDE ROLIGARE OCH MER SPÄNNANDE OCH INTE SÅ j*vla LÄTT <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Jag använder vapen fusk inget annat så behöver man inte springa runt hela SA för att få vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Om du vill ha 6 stjärnor, gör ''wanted level fusket''. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Men ingen av er kan få det utan något fusk... jag fick nästan det igpr eller hur Ganton ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 ja det är mycke enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Nåt säger mig att det här är en noobig tråd. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Nåt säger mig att det här är en noobig tråd. :rolleyes: hehe :P jag hade det lite svårt eftersom jag bara hade ett vapen ett tag som inte hade mycket skott.. å jag hade intedom bästa vapnen precis ... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg