Cyper Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Det finns kartor som visar alla vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Det finns kartor som visar alla vapen. menar du det? :P jag ville få det från ett parkeringshus med snipern först ... men sen när jag kom ut så hade jag 5 å då gick jag å köpte lite grann :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Det finns kartor som visar alla vapen. Gå till SF flygplatsen och hämta bazooka det är allt man behöver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Det finns kartor som visar alla vapen. jaa jag tänkte det men då va d försent :P jag ska pröva idag igen kanske :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 men det är inte svårt att få 6 stjärnor bara ta en helikopter från militären och sjut ner några flygplan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 varför just ta militärens ?? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 för den kan bara flyga så högt och skuter misiler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Ok :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Det går visst att få 6 stjärnor, och UTAN FUSK!! Har lyckats flera ggr, men jag hat trötnat på det så nu kör jag med att fuska fram en Rhino, och bara köra över som kommer i min väg. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Hahaha f*n va kul :D det ska jag med göra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Tips: Om du siktar bakåt med den där skjut-grejen så blir det ännu roligare! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Haha Yeah :D du äger här på fuska Shark ! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg