burki Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 man asså 6stjärnor på vad :gitarr: <_< :kung: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 På San Andreas, vad annars?? Läs inläggen oxå kom inte bara med dumma komentarer!! :angry: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 ställ dig i ett hus och skut allt som rör sig Aaaa jag ska göra det :P å du Burki.... LÄS! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 man kan dra in på polisstationen i LS så sticker man ner till fängelsegrejerna å så tar man fram en m4/ak47 å pepprar på så får man 6 stjärnor as lätt :cool: sen drar man ut å tar en rhino Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag tror inte att det är så lätt att fly från en polisstation med 6 stjärnor..http://www.my-smileys.de/smileys2/blowingup.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Joo det e bara att kuta som faan :P :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ja, det går om man fuskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 nej jag klarar det utan att fuska B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Min pappa sköt ner en helikopter med en bazzoka en gång,och jag har tat en FBI-bil.Inte så dåligt för att vara 10-åring va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Din pappa??? :P :D Förresten har jag tatt ner hundra-tals helikoptrar.. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Din Pappa??? :lol: Det spelar ingen roll hur gammal man e .. bara man e bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zamzon Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 för oss SOM INTE FUSKAR E DET JU BÅDE ROLIGARE OCH MER SPÄNNANDE OCH INTE SÅ j*vla LÄTT <_< om du inte vill fuska varför e du medlem på fuska.se då??????????????????????????? :bah: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg