The_GTA_Dude Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Men ingen av er kan få det utan något fusk... jag fick nästan det igpr eller hur Ganton ? :P asså inte :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_GTA_Dude Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Din pappa??? :P :D Förresten har jag tatt ner hundra-tals helikoptrar.. :bah: Svårt...hehe :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzen Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Asså bara dra till Area 69 och sno en Rhino, sen dra du över alla polisbilar och all annan skit =) :P P.S vet nån om kan hitta Hunter nånstans ?? D.S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Asså bara dra till Area 69 och sno en Rhino, sen dra du över alla polisbilar och all annan skit =) :P P.S vet nån om kan hitta Hunter nånstans ?? D.S Få alla guld i flygskolan eller fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 för oss SOM INTE FUSKAR E DET JU BÅDE ROLIGARE OCH MER SPÄNNANDE OCH INTE SÅ j*vla LÄTT <_< <{POST_SNAPBACK}> om du inte vill fuska varför e du medlem på fuska.se då??????????????????????????? :bah: :D Bara för att sidan heter fuska.se betyder inte det att du ska andvända/snacka om enbart fusk. Det är ett forum ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag spelar GTA 3 VC och använder bara vapenfusk.... det e skitlätt att få 6 stjärnor! och ibland använder jag tank fusket ochså.... för vigilante missionerna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Allvarligt? Det är ju lättare att få 6 stjärnor än att hitta ett ballas gäng. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 (redigerat) :lol: :lol: :lol: vill man ha 6 polisstjänor utan att fuska e det så lätt att bara gå inn i militär läger skjuta massor sen dra sen har du förmodligen 6 st de fick ja vet ni att det finn stora missiler som e lösssa i den båten brevid militärlägret :P :D Redigerat 17 Juni 2005 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Spawna bara en tank och bombadera stan så kommer det tankar och militär helikoptrar åt dig . Heheheh inte så roligt. Jag lyckades en gång få 6 stjärnor när jag använde cykeln :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg