LiQuiDe Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 jag ska lätt köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Wow det här ser ju grymt kul ut!Blir nog ett måste eller vad tror ni?Någon som vet när det släpps? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 coolt men jag ska itte köpa det på skoj ska köpa det direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 jag ska köpa den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Om jag köper en ds, blir det där det första spelet jag köper! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Då lär du få vänta några år med ditt DS-inköp... den här skönheten släpps antagligen inte på länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 jo när det gäller zelda twilight princess väntar man allt för länge tog ju nästarn ett år innan man fick reda på namnet :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lilla_björnen Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 jag tycker du kan torka dej i röven med din ds, den gör mer nytta där... :bah: spamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspam pamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspams amspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamsp mspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspa spamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Det måste jag ha! Visst har inget DS men laddar ner en emulator och sen spelet som ROM :P Måste kolla när det släpps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Det kommer till europa. Det står i "kommande" listan på nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag har vetat om detta ganska länge (Snart i 2 år) så det kommer nog inte komma till sverige. Men som tur är för mig så kanske jag ska åka till Kyoto snart med min Morfar :D :D Då ska jag så klart köpa massa saker. Håller på att lära mig japanska såklart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg