Heaz Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 Hej! Jag Sitter Fast Inne i Sith Lord Nadd´s Grav. Det Är tre Dark Jedi En Med Dubbel och Två Med Enkla. Jag Valde Visas Som Ledare, sen Bao-Dur och T3-M4. Är det bra val? Finns Det annat Sätt Att Klara Dom Lättare? Tacksam För Svar! :) Citera
Coojo Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Skrivet 11 Maj 2005 Om du vill kan du fuska kolla på denna sida och om det inte finns nåt här så gå in på www.gamespot.com Citera
basse- Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Skrivet 9 Juni 2005 nej du skulle valt Handmaiden, Visas o Mandalore. Dom aeger. Men e du god eller ond?? För sen ska du ju spela som dig själv och det är grymt svårt om du e god. Tro mig jag sitter fast där precis efter att man har dödat dom tre sitharna. Jag behöver hjälp!! Citera
KOTOR4LIFE_ Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Skrivet 11 Juni 2005 f*n jag har också fastnat på samma ställe (vid de tre sith lorderna) och jag har atton som ledare och handmaiden och visas med mig ...... spelar dock som visas hela tiden... måste verekligen klara mig vidare något tips eller? :( Citera
Gäst alan.shalaji Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Skrivet 23 Oktober 2005 vilka 3 sithlorder?Man ska ju bara döda nåra sithtroopers och dark jedis och sånt sen går man ju tillbaka. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.