ebjoest1 Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 händer det inget när man fått alla 7 hemligheter? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Du får förklara bätre jag förstod inte hur du mena och vilka hemlig hetter då? Beräta tydligare var du är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebjoest1 Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 När man tagt alla pusselbitar och mördat gruntilda så visar mumbo 3 hemligheter och då ska man ta 7 hemligheter men händer det ingenting då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag tog det långt före jag klarat spelet. :P synd att man bara får 3 av dem i BT sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Vad är det för slags hemligheter? Kan tyvär inte hjälpa dig men jag är nyfiken. Jag har klarat Gruntilda men orkar inte ta alla puzzelbitar. så kan ni säg vad det är för hemligheter och vad det är på fottot mumbo ska vissa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraft Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 det hännde inget för mig heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 det kommer bara upp en till meny där man kan se alla hemligheter man har hittat och antagligen gör hemigheterna ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Om hemligheterna: Man kan med hjälp av långa koder låsa upp 7 hemligheter i spelet. De är 6 stycken ägg och 1 isnyckel. När man tagit sin första hemlighet kommer det fram en meny där man kan se vilka man tagit. När man tillslut tagit alla så händer det ingenting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 booooooooring... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 jaha om du nu tycker det är så tråkigt behöver du inte skriva <_< men det är faktiskt väldigt kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg