Vigge_as_long Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Tycker ni att socialdemokraterna å Göran vara i topp? Själv tycker jag inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Tycker ni att socialdemokraterna å Göran vara i topp? Själv tycker jag inte det Socialdemokraterna äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 NEJ för f*n !! de suger ! men som tur e så har de ju gått ner på senaste tid.... skulle det vara val idag så skulle moderaterna och de borgeliga blocket vinna...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 åÅÅÅÅÅååå fyy faaaan guggo! det trodde jag inte om dig! Att du va moderat...f*n asså,,.... *mot feminism *mot hög skatt *för statlig sjukvårds betalning *om en invandrare begår 1 brott så ere ut me han. Detta gör mig till en FuelDemokrat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 hoppas du skoja nu......alla på fuska.se vet väll att jag är moderat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 som f*n? ;) MOT hög skatt, Fuel? ;) jag vill gärna inte dra in skatteskiten i denna debatten också, men jag vill bara höra ett argument varför man skulle ha liten skatt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 för att det är dyrt och betala hög ?:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Ska komma från dig din fattigLapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 antar att du sa till mej, gjorde du inte det så behöver du inte bry dej om detta inlägg. jaså? nu är man en fattiglapp? tänk vad mycket snäll man får höra här på fuska.se.... fuel, du vet inget om mej eller mitt liv. + att det är dyrt att betala hög skatt, nåt mer logiskt får man nog leta efetr ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 han motsade sig själv den jäveln, om de är han som är mot högre skatt, är det ju han som är den fattige o.O, eller? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 just det :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 sossarna suger!!! Moderaterna ska vinna!!! Fast bäst vore det om det Xadianska Partiet vann :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.