kolak Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 heej vilken är det sista uppdraget man gör i spelet? Jag har precis gjort klart allt med love fist och sen har ja inget mer i göra har jag klarat speler eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 har du klarat alla polis, taxi uppdrag mm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Efter det måste man köpa alla egendomar utom två. Klara alla uppdrag där och då öppnar du de sista två uppdragen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kolak Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Efter det måste man köpa alla egendomar utom två. Klara alla uppdrag där och då öppnar du de sista två uppdragen. vilka ska man inte köpa då? Jag har redan köpt alla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Efter det måste man köpa alla egendomar utom två. Klara alla uppdrag där och då öppnar du de sista två uppdragen. Egentligen ska man köpa alla men det räcker att du låter bli två egendomar. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kolak Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Efter det måste man köpa alla egendomar utom två. Klara alla uppdrag där och då öppnar du de sista två uppdragen. men hur får jag ett nytt uppdrag då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Gå bara in fråmför egendomen, som vid alla andra uppdrag..<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kolak Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Gå bara in fråmför egendomen, som vid alla andra uppdrag..<_< men jag har redan gjort dom alla uppdragen!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 har du gjort alla ambulanse polis och taxi uppdrag? alla radio styrda uppdrag? alla uppdrag som ej har me storyn att göra? sen ska du hitta alla hidden package för att klara ut det till 100% om du gjort alla dom så vet ja inte då får du gå in på gta-sajten.se eller va den hette där finns allt du behöver veta om uppdragen (tror ja iaf när ja kolla) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Men alltså, har du gjort alla uppdrag för tryckeriet? För det MÅSTE man köpa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kolak Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Men alltså, har du gjort alla uppdrag för tryckeriet? För det MÅSTE man köpa.. JA jag har gjort alla uppdrag på alla hus jag har köpt..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Är det alla?? För det finns 8 st. egendomar varav man måste köpa en av dem, alltså tryckeriet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg