Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Om man köper begagnat kan man ha tur och få ett NDS och 5 spel för 2500.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 vet såg på tradera det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 mitt ds kostade 1495 kr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Pricerunner kanske fixar det? (Klicka på "Pricerunner") Det lägsat jag hittade var OnOff, där köpte jag mitt! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 men en liten skärm för 1500 är dyrt Två skärmar!!! Och det är inte dyrt , du får ju med stylus penna,tum grej(?),och metroid prime: hunters demo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 mm jag tycker inte det e dyrt jag har haft det ganska länge nu jag köpte det när det va nytt o alla sa köp det inte nu vänta nåra månader och köp det då då e det billigare men jag ville inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Bara så ni vet om nån är billigare än elgiganten och du berättar var så får du det 50 kr billigare iaf när det gäller spel :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 inte i göteborg kanske några ggr men när jag sa att det var billigare i siba en gång så trodde dom inte så jag gick till siba o köpte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg