Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Hur många pokemon spel finns det igentligen? Vilket är bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Det finns många. Vet int vilket som är bäst för det var jätte länge sen jag spelade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Det finns många. Vet int vilket som är bäst för det var jätte länge sen jag spelade. Okaj samma här. Det var åratal sen jag spelade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 (redigerat) Gul, Röd, Blå, Grön, Silver, Guld, Emerald, Ruby, Crystal, Sapphire, Fire Red, Leaf Green och sist som inte är ute ännu men kommer, Pokemon Diamond!! Edit, aight?: Kan finnas fler som jag vet om men glömde.. + att det borde ju vara Emerald som är bäst.. bäst grafik och mer grejor att göra. Tills Diamond kommer då är det nog Diamond som är bäst Redigerat 7 Maj 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Det var inte lite spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 (redigerat) Blue, Red, Yellow, Green, Gold, Silver, Crystal, Ruby, Sapphire, Emerald, Fire Red, Leaf Green, Colosseum, Channel o några fler på GameCube o DS. Redigerat 8 Maj 2005 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 (redigerat) Gul, Röd, Blå, Grön, Silver, Guld, Emerald, Ruby, Crystal, Sapphire, Fire Red, Leaf Green och sist som inte är ute ännu men kommer, Pokemon Diamond!! Edit, aight?: Kan finnas fler som jag vet om men glömde.. + att det borde ju vara Emerald som är bäst.. bäst grafik och mer grejor att göra. Tills Diamond kommer då är det nog Diamond som är bäst Mer korrekt lista:Gul, Röd, Blå, Grön (japan), Guld, Silver, Crystal, Ruby, Sapphire, Emerald, Leaf Green, Fire Red, Pokemon Stadium, Pokemon Colloseum, Pokemon Stadium 2, Pokemon Snap, Pokemon Puzzle Leauge, Pokemon Dash, Pokemon Diamond, Pokemon Channel, Hey You Pikachu och till sist, Pokemon Pearl. (Tre rader text... :) ) Edit: Glömde två... Finns säkert ännu fler jag har glömt... Redigerat 8 Maj 2005 av FireFly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Och det finns ingen Pokemon som är bäst i världa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 är alla lika bra eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 nja men asså det finns ju Pokemon spel som är bättre än andra Pokemon spel.. men det r inte bäst i världen.. kanske bäst om man jämför med andra pokemonspel. Firefly: Några du sa var väl inte till GBA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Hon sa GBC & GC-Pokemon-spel också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 JAg tycker nog det allra gamlaste pokemon är roligast. Röd eller Blå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg