Hoppa till innehåll

Spelen?

Cocu

Rekommendera inlägg

Gäst Wish_Maker

Gul, Röd, Blå, Grön, Silver, Guld, Emerald, Ruby, Crystal, Sapphire, Fire Red, Leaf Green och sist som inte är ute ännu men kommer, Pokemon Diamond!!

Edit, aight?: Kan finnas fler som jag vet om men glömde.. + att det borde ju vara Emerald som är bäst.. bäst grafik och mer grejor att göra. Tills Diamond kommer då är det nog Diamond som är bäst

Redigerat av Wish_Maker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gul, Röd, Blå, Grön, Silver, Guld, Emerald, Ruby, Crystal, Sapphire, Fire Red, Leaf Green och sist som inte är ute ännu men kommer, Pokemon Diamond!!

Edit, aight?: Kan finnas fler som jag vet om men glömde.. + att det borde ju vara Emerald som är bäst.. bäst grafik och mer grejor att göra. Tills Diamond kommer då är det nog Diamond som är bäst

Mer korrekt lista:

Gul, Röd, Blå, Grön (japan), Guld, Silver, Crystal, Ruby, Sapphire, Emerald, Leaf Green, Fire Red, Pokemon Stadium, Pokemon Colloseum, Pokemon Stadium 2, Pokemon Snap, Pokemon Puzzle Leauge, Pokemon Dash, Pokemon Diamond, Pokemon Channel, Hey You Pikachu och till sist, Pokemon Pearl.

(Tre rader text... :) )

Edit: Glömde två... Finns säkert ännu fler jag har glömt...

Redigerat av FireFly
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

nja men asså det finns ju Pokemon spel som är bättre än andra Pokemon spel.. men det r inte bäst i världen.. kanske bäst om man jämför med andra pokemonspel.

Firefly: Några du sa var väl inte till GBA?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...