Gäst Skellington Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Eller så Ganon död, så det det blir en ny fiende Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Säkert att han skulle va död men det kanske är en annan sista boss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Ja det skulle vara skoj om det var en annan sista boss än Ganon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olle172 Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 jag tror att de e ej ganon som e sista bossen för i 1:as spel dogan 2 gånger sen på 2 majoras mak mena jag va det e en ny fiendeså jag tror det ej jag tror det e zeldas mamma för i ettan om ni såg börgan eller nät ni komm in till zelda när nu va barn eller rättare saktlink e barn då se ni en tejej som ha vitt hår aa hon e zeldas mamma hon jobbade ju åt gono/ganendorf så det tror jag eller e det hon som alla säger moon skens prissesan malani e bossen eller du själ efer som du blir varg men men det kan va ganondorf att han ha vaknat liv. jag vet ett namn tigle ni vet han på majoras mask och (wind worker) om ni vill veta mer fråga för min pappas pappa han hjälper till men att göra zelda spelen. jag tror att det e som på majoras mask att man ha några dagar på sig bara typ 3 dar. i sol templer för vadlas man till en spindel. ' när det e ful måne så blir link varg och zelda ond det e bara då när du e varg du kan rädda zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 jag tror att de e ej ganon som e sista bossen för i 1:as spel dogan 2 gånger sen på 2 majoras mak mena jag va det e en ny fiendeså jag tror det ej jag tror det e zeldas mamma för i ettan om ni såg börgan eller nät ni komm in till zelda när nu va barn eller rättare saktlink e barn då se ni en tejej som ha vitt hår aa hon e zeldas mamma hon jobbade ju åt gono/ganendorf så det tror jag eller e det hon som alla säger moon skens prissesan malani e bossen eller du själ efer som du blir varg men men det kan va ganondorf att han ha vaknat liv. jag vet ett namn tigle ni vet han på majoras mask och (wind worker) om ni vill veta mer fråga för min pappas pappa han hjälper till men att göra zelda spelen. jag tror att det e som på majoras mask att man ha några dagar på sig bara typ 3 dar. i sol templer för vadlas man till en spindel. ' när det e ful måne så blir link varg och zelda ond det e bara då när du e varg du kan rädda zelda. lite svår att förstå ;) men allt de betyder att de kommer va en annan boss och att zelda e ond lr??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olle172 Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 aa det har du men när det e ful måne då blir du en varg och zelda blir ond fatta ru........ och jag tror ej att bossen e ganon för han du i 1:ans spel så jag tror att det e din vägvisare malani some den sissta bossen eller zeldas mamma fatta ruu.................................???? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 aa det har du men när det e ful måne då blir du en varg och zelda blir ond fatta ru........ och jag tror ej att bossen e ganon för han du i 1:ans spel så jag tror att det e din vägvisare malani some den sissta bossen eller zeldas mamma fatta ruu.................................???? :huh: Jag förstår Malandi blir ondTill slut blir hon jätte ond och i sista tamlpet eller efter sista templet mötar man hon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Alltås spelet blir mer och mer cooolare :cool: .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg