Chihuahua Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Inte för att tvunget lägga mig i diskussionen men jag hade samma tanke om blodet när jag såg trailersarna, så jag körde dem extra sakta och tog en titt på stridsscenerna där han slår ihjäl en mindre spindel, ödla, skjuter mot de där gulliga (ironi) flygande filurerna osv, och efter vad jag kan se finns inga blodeffekter där, däremot går det nån hundradels sekund och sedan sprängs fienden något mer realistiskt än tidigare. Har inte kollat upp det och kan ju iochförsig ha fel. Eller tror ni att de skulle göra en trailer och inte visa blodeffekter om det finns några? Skulle inte tro det. Om det fanns sådana effekter med skulle de tjäna på att visa det, eftersom de ändå skulle bli tvungna att avslöja det senare om det nu finns. I så fall kan många känna sig lurade och de skulle förlora köpare på det. Summa sumarum, jag tror inte att de har med såna effekter. Men man kan aldrig veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Nu vet jag vad spelet verkligen ska heta... iallafall vad som sägs, + att jag sett en loggo. Det ska heta The legend of zelda: Twilight princess. Ser lite väl simpel ut så det skulle ju kunna vara fejk, men bakgrunden gör att jag inte tror det... http://www.level7.nu/bilder/articleimages/52379.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Det här har jag sett med mmen jag hittade inte igen sidan så jag hade inga bevis på det. Jag tror knappast att det där är en fake. För på en sida jag såg så stod det att du skulle få svaret om det skulle heta så om nångra dagar och det är om några dagar nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria* Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 E det nån som vet vilket datum spelet kommer ut?? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Det kanske kommer någon info nu under e3. Än är inget fastställt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Twilight Princess kan nog bli ett ganska bra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Twilight Princess kan nog bli ett ganska bra spel! Ja såklart kommer det bli braMen man ska inte ha för höga förväntningar i fall det skulle vara tråkigt så har man längtat i ett år för ett tråkigt spel Tycker själv namnet är sådär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Vad tycker du det borde heta då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Vad tycker du det borde heta då? Vet inteMen om man gemför med andra Zelda spel så är inte namnet så bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clavat Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 E det nån som vet vilket datum spelet kommer ut?? :P Ja läste på Spelbutiken och då stog de att de skulle kom ut i November! :cool: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Trollungen: fast namnet ger en funderingar om vad som kan menas med detta. Det ger en väldigt mystisk känsla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 (redigerat) Hm... har ni inte sett bilderna och DEN HÄR FILMEN från E3 Insider, så se den... vargmysteriet börjar lösas så smått. Har Ganon anlitat en hop utomjordingar också nu!? Tillägg: välj den andra videon, den första är bara en massa prat Redigerat 18 Maj 2005 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg