Gäst Skellington Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Jag har sett den filmen, och jag tror inte att det var Ganon som har anlitat dom. Det var nog bara några marsianer som hadde flugit vilse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 (redigerat) Jah tycker namnet e bra :D Och jah tror att spelet kommer vara BÄÄST De ser ju typ ut som att link blir en varg på trailern...blir han det? (nån har säkert redan nänt det men) Redigerat 18 Maj 2005 av Paper Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Det verkar så... tråkigt att dom var tvungna att spoila så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Dom spoilade inte så mycket. Det var bra att man fick se vad spelet handlade om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 roligare att se det när man spelar. Jag tycker man kunnat få se när han strider lite, men handling behöver dom inte avslöja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Ville bara tillägga att jag inte menade det där med Ganon. Det var ironi. Hm, får se vad det blir av det här. Om de inte kan göra spel utan att dra in utomjordingar så vet man aldrig vad som händer. Enligt videon skulle det vara Link som blev varg, men eftersom Nintendo säkert vill göra oss ännu mer förvirrade så kan de lika gärna ha klippt ihop scenen och gjort en illusion av det hela. Allt går med teknikens hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Han blir en varg.Detta står i pressmaterialet. "Twilight princess"...varje Zelda spel hade en anledning att heta just det (The Wind Waker!) och tar jag inte fel är det Zelda bakom den där kåpan...Zelda har något med detta att göra(då menar jag inte de goda händelserna utan de ONDA)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 E det nån som vet vilket datum spelet kommer ut?? :P Det står på Nintendo.se att den kommer ut i November detta år! Och den KOMMER att heta Twilight Princess som nåra redan sagt. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 E det nån som vet vilket datum spelet kommer ut?? :P Man köper det ju lätt på premiärenska ni det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag ska nog boka spelet, eller köpa det på premiären Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ja kanske boka ska jag göra Men jag ska då ha det den dan det kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Han blir en varg.Detta står i pressmaterialet. "Twilight princess"...varje Zelda spel hade en anledning att heta just det (The Wind Waker!) och tar jag inte fel är det Zelda bakom den där kåpan...Zelda har något med detta att göra(då menar jag inte de goda händelserna utan de ONDA)... Ganon kanske gör henne ond så ska man försöka få henne att bli god :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg