Raffed Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jo,när skapades Digimon? Eftersom pokemon kom ut 1995 (Pokemon är alltså 10 år i år) YES!!!Jag föddes 1995 den 31:a mars!Pokemon och jag är lika gammla! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jo,när skapades Digimon? Eftersom pokemon kom ut 1995 (Pokemon är alltså 10 år i år) Yo!Pokémon föddes några år innan och gick under ett annat namn(Capsule Monsters :blink: ) men sen godkändes det inte eller nåt av en TVspel snubbe eller nåt så gjorde dom om idén och...ja vet ju inte allt! :wacko: Och jag vet inte om det är sant för jag la en bok i en mixer och då kom det där fram så ni har inte hört det från mig. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Vad är det för fel med Capsule Monsters? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Inte vet jag men allt var annorlunda typ det fanns bara insekts liknande Capsule Monster och sånt :blink: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Lul, Japan. Wtf Capsule Monsters? Hur många Pokemon wannabes finns det? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Vad menar du?! Det hette Capsule Monsters innan det hela var klart! Det är Pokémon som är wannabee här <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 jag tror att digimon kom ut 1999 har jag för mig B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Nej det kom ut i japan långt före Pokémon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 När jag var liten trodde typ att pokemon kom ut när jag var 3år (jag är 10 år nu!)innan min pappa sa att det kom ut långt före! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Du föddes då 1994.Och 1995 kom Pokemon ut till Japan.Pokemon kom ut till USA typ 1998. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg