Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 vad tycker du om GBA grafiken? Jag tycker att den är mycket dålig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Det beror på hur man ser det, när den kom ut hade den ju bra grafik om man gömför med Gameboy Color, men Nintendo DS har ju flera gånger bättre grafik än Gameboy Advance... Om man jämför med dagens bärbara konsoller så är den dålig, ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Så där det beror på va det är för spel. :gitarr: :medieval: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 (Använd inte 3 smileysar på raken <_< ) Firedragon har rätt.Beror på vilket spel.Firered har ju jättebra grafik medans Star Wars The Video Game för GBA är skitdåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Om du hade haft ett GBA på 1980-talet hade du älskat grafiken <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 jag vet ju att ds har bra grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jag tycker GBA har bättre grafik än DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 (redigerat) men asså.. När det kommer mer spel till DS så blir det mycket bättre grafik... Som med GBA inte tror jag att första spelet dom gjorde till det hade så super grafik Redigerat 11 Maj 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Om du hade haft ett GBA på 1980-talet hade du älskat grafiken <_< Har jag gjort nåt fel nu eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Gba har inte så väst grafik lite på spelen beror det på om det är bra grafik i speöet alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Om du hade haft ett GBA på 1980-talet hade du älskat grafiken <_< Har jag sagt det?Jag bara sa att du skulle sett det från ett annat perspesktiv eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 GBA har bra grafik, eftersom att den har lite bätre än SNES. Tänk att den lilla maskinen har bättre grafik än den stora maskinen SNES! Så sätt har GBA bra Grafik, men om man jämför med andra konsoler så har den urusel grafik. Det beror på hur man ser på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg