Fire Fox Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Finns det nåt nyare än Game Maker 5 om det inte finns , isåfall undrar jag hur man gör ett spel jag fattar NOLL och då menar jag NOLL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 vad är game maker för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 det finns gamemaker 5.1... ladda ner editable spel på gamemaker sidan!!! lär från dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Just det. Jag lärde mig en del genom att göra om Pacman till en Yoshi-version. Nu kämpar jag med att fatta plattformsspelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Jag fattar noll komma noll noll game maker är kanske inte det lättaste som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Inte det lättaste skulle jag tro, hade varit bra om det funnits en svensk version, men jodå det går att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 bara man lär sig blir det lätt att använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Just det. Jag lärde mig en del genom att göra om Pacman till en Yoshi-version. Nu kämpar jag med att fatta plattformsspelen. HEHE, samma här fast jag gorde en Lunarstorm V. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 men förbättade ni spelet nåt??? eller ritade ni bara om spritsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Att rita om spritsen är ju lättare än lättast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 men förbättade ni spelet nåt??? eller ritade ni bara om spritsen? Såklart med bonus och på vissa banor styrde man flera gubbar samtidan och man kunde välja mällan 10bakrundsmusiker m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Vad är gamemaker för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.