Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 någon som testat det? Jag funderar på att köpa det. Så skulle ni kunna sammanfatta spelet lite kort. Citera
Dysfunction Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 Roligt om du gillar blodig vampyrslakt. Du börjar spelet med en otroligt irriterande introduktion till hur man kontrollerar kane. Går ej att avbryta...sedan mördar du... Egentligen inte någe mer man gör. Måste suga blod för att hålla sig levande och för att få mer maxliv. Du får nya vampyrskills varje gång du klarar en boss. Finns ganska många olika vapen. Allt som allt är det ett bra spel...inte så mycket variation i det. Svårighetsgraden är för lätt. Storyn är bra. Ladda ner en trailer eller läs en recension om det så förstår du mer om vad det handlar om. Om du vill ha mer hjärngympa rekommenderar jag Legacy of Kain: Soul Reaver 2(raziel) eller Legacy Of Kain: Defiance (både kain och raziel). Om du bara vill ha slakt och vampyrer ska du skaffa dig Legacy of kain:Blood Omen 2. Citera
ELF Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Skrivet 14 Maj 2005 (redigerat) Hon som man är är väldigt sexig :D Oj det var visst fel spel. Jag blandade ihop Blood Omen med Blood Rayne :D Redigerat 14 Maj 2005 av TheDarkElf Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.