Skinnpytte Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Är inte xbox360 xbox 2 <_< Det skulle vara fult om N DS skulle heta GBA SP 2Eller Revulotion skulle heta Nintendo Gamecube 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Nds är ingen uppföljare och den skulle nog inte heta Sp eftersom det bara var en förbättring av vanliga Gba! Och du har missat några nintendo konsoler ... Det jag menade var att Revolution då hade hetat Nintendo 5 Fast skulle vara snyggt om den hette Nes 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jaja skrev bara nåt som jag kom på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 LuddE räknade du med Virtual Boy? Is å fall blir det NES 6.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jaja , den var endå ingen succe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Men fortfarande så var det en nintendo konsol som gick att köpa så därför borde den räknas.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Jaja förlåt , jag glömde en konsoll världen går inte under, du förstod ju vad jag menade.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg