Feather Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 vet någon om golden sun ska komma till DS golden sun RPG :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Nintendo har inte sagt något.Dessutom, ordnar det sig inte i Lost Age?Jag tycker GS (Golden S.) borde vila i frid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Feather Skrivet 9 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 men vore det inte bra med ett till gs spel Bättre grafik 3d bättre strider mer quests och sido uppdrag tänk dig alla nya möjligheter Golden Sun 3 The final fight Bara tänk dig :medieval: the war begins Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 det borde äga! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 ÄGA!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Jag ser ingen fördel.NDS är inte skapat till 3-d... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Vad är GS för något spel. Nån som kan bifoga bild eller så ? // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 jag tror GS e golden sun ?????????? men jag vet inte riktigt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Feather Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 svar till _Kakashi_ gs=golden sun svar till urbans filt är inte super mario i 3d på ds :medieval: :kung: :ph34r: tänk dig striderna och tänk om utseänddet ändras beronde för armor man har på sig tips till gs spelare gå in på www.battleon.com man kommer inte alltid in (om man inte är guardian) men testa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 vad e guardian ????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 (redigerat) Men back to topic, ni får snacka om battleon i webbspel-forumet! <_< Aja, GS till DS skulle vara skoj, eftersom jag bara har provspelat GS hos en kompis på GBA... :) Och en liten fråga, hur slutade GS: The lost age? (eller vad 2:an hette nu igen) Edit: Stavfel. <_< Redigerat 25 Maj 2005 av FireFly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 vet inte har aldrig spelat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg