Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag tror mer på att han har läst fel eller har gått in på R/S istället för FR/LG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Ja, kanske det men det har varit så förut för mig att dom har ljugit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag tror mer på att han har läst fel eller har gått in på R/S istället för FR/LG Jag är 100% på att det var på FR/LG.Fattar ni trögt. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Det är INGEN som fattar trögt här! Förstått? Annars är du den första! Det finns INGE Pokeblock i FR/LG! Det där du läste KANSKE är från Japanska Versionen. Det där du läste KANSKE är vad DOM på Serebii tycker ska vara i FR/LG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 (redigerat) EDIT: Förlåt jag svarade på links inlägg fast du blev färdig med ditt inlägg före mig så det blev fel! Redigerat 2 Juni 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 (redigerat) Oki nu när jag läste så stod det: It can be done in any Union Room in Kanto or the Islands and with 2 up to 5 players. = Det kan göras i vilket Union Room i hela Kanto eller Öarna och med 2 upp till 5 players. Man måste ha Link kabel eller Wireless Adapter för att göra det i Union room... Edit, aight?: Man gör Juice med det... flaskorna som du ser om du bläddrar ner på Serebii är olika Flaskor man får när man gör Juice! alltså.. inga Pokeblocks utan PP UP, Juice, HP UP etc etc. Redigerat 2 Juni 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg